Categories
Knowledge Zone

Skaitmeninių prekybos kortelių žaidimų atsiradimas „žaisk ir uždirbk“ sektoriuje

Skaitmeninių kortų žaidimų atsiradimas užsidirbti žaidžiant sektoriujeUžsidirbti žaidžiant (P2E) sektorius, kuriame žaidėjai už žaidimą internete gali gauti apčiuopiamą atlygį, populiarumu šovė į dangų, per vienerius metus išaugęs net 2000 %. Šiuo metu vertinamas 4 milijardų JAV dolerių, prognozuojama, kad ši pramonė galėtų išaugti iki 65 milijardų JAV dolerių rinkos kapitalizacijos. Rinkoje pirmaujančios kompanijos panašios į skaitmeninius turtus, pavyzdžiui, „Axie Infinity“ (AXS), „The Sandbox“ (SAND) ir „Pomerdoge“ (POMD), su skaitmeniniais kortų žaidimais, kurie šiose platformose tampa vis populiaresni. Žaidėjai gali užsiimti įvairia veikla, tokia kaip rinkimas, auginimas ir prekyba šiais skaitmeniniais turtams, kas prideda dar vieną sąveikos ir galimas pajamų šaltinių dimensiją. Pavyzdžiui, „CryptoKitties“, žaidimas, pagrįstas blokų grandinės technologija, populiarėjo, nes žaidėjai perka, veisia ir prekiauja virtualiais kačių augintiniais, dėl ko atsiranda reikšmingas potencialus uždarbis.
„Axie Infinity“ buvo vieni pirmųjų P2E rinkoje ir greitai įgijo populiarumą kaip lyderiaujantis nekeitimų tokenų pagrindu veikiantis internetinis vaizdo žaidimas po to, kai jis pirmą kartą pasirodė 2018 metais. Deja, perėjo prie kritimo 2022 m. kovą, kai jis patyrė didelio masto ataką, dėl kurios pelningumas ir vartotojų bazė smarkiai susitraukė. Dėl to AXS tokeno vertė sumažėjo apvaliai 96 %. Priešingai, „The Sandbox“ mėgavosi įspūdingu pasirodymu su savo virtualiu pasauliu, pavadintu „The Sandbox“ metaverse, tapusiu milžinu blokų grandinės erdvėje. Nepaisant metaverse susidomėjimo sumažėjimo, „The Sandbox“ išlaiko stiprų padėtį P2E segmente, užtikrindamas savo nuolatinį aktualumą. Paskutinis, bet ne mažiausias, „Pomerdoge“ pritraukė dėmesį kaip galimas dominuojantis žaidėjas P2E rinkoje dėl savo unikalaus žaidimų ir bendruomeninės atmosferos mišinio, kuriame žaidėjai gali sąveikauti vieni su kitais.
Įvertinus šių platformų išskirtines savybes ir potencialą, verta pristatyti „Legends of Elysium“. Šis skaitmeninis kortų žaidimas susikūrė savitą tapatybę ir siūlo didžiulį potencialą P2E pramonėje. Palyginus, nors „Axie Infinity“, „The Sandbox“ ir „Pomerdoge“ mėgavosi rinkos dalies sėkme, „Legends of Elysium“ siūlo žaidimo patirtį, kuri potencialiai galėtų pritraukti platesnį vartotojų bazę. Kaip P2E rinka klesti, įdomu įsivaizduoti, kaip šios platformos, įskaitant „Legends of Elysium“, prisitaikys ir naujai išrinks, norėdamos atitikti nuolat kintančius žaidėjų skonius ir žaidimo pasirinkimus.
Skaitmeniniai kortų žaidimai per pastaruosius metus išgyveno reikšmingą populiarumo šuolį, padėtą pagrindu tokių žinomų žaidimų kaip „Hearthstone“ ir „Magic: The Gathering“. Vis dėlto scenoje pasirodė naujas veidas – „Legends of Elysium“. Šis novatoriškas žaidimas sujungia strateginį kompleksiškumą, būdingą kortų žaidimui, su įtraukiančiu pasaulio kūrimu, būdingu lentelei, formuodamas unikalią žaidimo kraštovaizdį. Šiame žaidime pasižymi novatoriška žaidimo mechanika, nes žaidimas vyksta ant šešiakampio lentos, kur žaidėjai iškelia herojus ir panaudoja korteles, kad apgautų varžovus. Kortos, skirstomos į tris kategorijas – vienetai, burtai ir daiktai, atlieka svarbų vaidmenį žaidime, įnešdamos papildomą strategijos sluoksnį ir įtraukiantį žaidimą.
Skirtingai nuo kitų skaitmeninių kortų žaidimų, „Legends of Elysium“ meistriškai susieja strategijos ir fantastikos elementus. Nors žaidimai toki kaip „Axie Infinity“ ir „The Sandbox“ nusipelno savo pagyrimų, kortų žaidimo ir lenteles kombinacija išskiria „Legends of Elysium“ iš gausybės kitų. Žaidimas meistriškai derina strateginį žaidimą su įtraukiančiu pasaulio kūrimu, sukurdamas žaidimo patirtį, kuri yra tiek provokuojanti, tiek įtraukianti.
Kai tik atrandate „Legends of Elysium“, kerintį naują papildymą skaitmeninių kortų žaidimų žanre, nekantriai laukiau galimybės ištirti jo novatorišką žaidimo mechaniką ir įtraukiantį pasaulio kūrimą. Jis žada įtraukiančią žaidimo patirtį, kuri tikrai pakels įtūžį ir išbandys įgūdžius tiek patyrusių žaidėjų, tiek naujokų.