Categories
Business Model

Card games for two: Gilyn į LoE: Auksinė vartų į ribotos žaidimo ir uždarbinių galimybių pasaulį

Gilių įsikūnijimą į LoE robustišką verslo modelį ir įvairius pajamų šaltinius: auksinis vartai į neribotas žaidimų ir uždarbio galimybes

Legends of Elysium (LoE) tai ne tik žaidimas, bet ir inovatyvi platforma, kuri jungia žaidimus, bendruomenės įsitraukimą ir įvairius pajamų šaltinius. Kaip uoliai žaidėjas ir tinklaraštininkas, mane žavėjo kruopščiai sukurtas LoE verslo modelis, kuris ne tik užtikrina įdomią žaidimo patirtį, bet ir atveria vartus gausiems uždarbio galimybėms žaidėjams. Žemiau atskleidžiu įvairius pajamų šaltinius, įdiegtus LoE, ir kaip jie prisideda prie savarankiško ir apdovanojančio ekosistemos kūrimo.
Pajamų šaltiniai atskleisti:
Vienas iš ryškiausių LoE bruožų yra jo pajamų generavimo modelis, kuris yra sukurtas ne tik išlaikyti žaidimo ekonomiką, bet ir skatinti įsipareigojusius žaidėjus. Reikšmingas pajamų dalis, sukurtų, yra perkeliama atgal į iždą, kuris vėliau yra išdalijamas žaidėjams kaip apdovanojimai. Šis ciklinis finansinis srautas skatina žaidėjus dalyvauti ir įgūdžius.
Čia yra įvairūs būdai, kaip generuojamos pajamos LoE:

Kortelių rinkimo pirkimas: Žaidėjai gali įsigyti įprastas, užkeiktas arba dieviškas kortų rinkinius, kiekvienas atrakinantis kortelių lobį, kuris padidina žaidimo ir strateginio žaidimo arsenalo galias.
Žaidimo lentos pirkimas: Skirtingų žaidimo lentų įsigijimas ne tik papildo vizualinį poveikį, bet ir prideda unikalų skonį žaidimo patirčiai.
NFT skolinimas: Galimybė pasiskolinti NFT parsiveža pajamų srautą, kai leidžia žaidėjams laikinai gauti brangiąsias turtines vertybes.
Nuotykių režimo prieiga: Pirkinys, suteikiantis prieigą prie nuotykių režimo, atskleidžia naujas iššūkius ir apdovanojimus, taip prisidedant prie pajamų.
Turgaus autorinė teisė: Autorinės teisės mokestis iš turguje vykstančių sandorių sudaro nuolatinį pajamų srautą, kuris priklauso nuo išorinių turgaus sąlygų.
eSports turnyrų bilietai: Konkurencinio žaidimo viliojimas monetizuojamas bilietų pardavimu, skirtu dalyvauti eSports turnyruose.
Herojų patobulinimas: Herojų tobulinimas yra ne tik strateginė sudedamoji dalis, bet ir pajamų šaltinis LoE.
Žaidimo reklama: Strateginės reklamos vietas žaidime per įvykius, pavyzdžiui, eSports turnyruose, sukuria papildomą pajamų srautą.

Autorinės teisės mokestis gali skirtis ir priklausys nuo išorinių turgaus sąlygų, užtikrinant, kad kiekviena sandoris žaidimo viduje arba už jo ribų prisideda prie pajamų.
Tiems, kurie įkvepia profesionalią žaidimų kelionę, LoE išklojo raudoną kilimą. Žaidimas suteikia $LOE žetonų geriausiems žaidėjams pagal jų savaitės lyderei įskaitant, teikiant piniginį pripažinimą jų įgūdžiams ir atsidavimui.
Be to, LoE organizuoja turnyrus, kuriuose žadama didelių apdovanojimų aukštesniems taškų gavėjams, pridėdama dar vieną konkurencinio žavesio ir finansinių skatinimų sluoksnį. Žaidimas taip pat kviečia kitus projektus dalyvauti įvairių prekės ženklų temos renginiuose, sukuriant bendruomenių susiliejimą ir pajamų srautų maišą.
Tačiau LoE sustoja ne tik žaidimo lape; jo vizija užsilieka metaverse tiekimoje, pavyzdžiui, Sandbox ir Decentraland, ir trečiųjų šalių kuriamuose žaidimuose, numatant sklandų integraciją su įprastais eSports renginiais.
Plėtros horizontai:
Stresas siekti sulieti su metaverse platformomis ir trečiųjų šalių žaidimais iliustruoja LoE plėtros viziją. Ši jungtis ne tik skatina LoE augimą augant metaverse sričiai, bet ir sukuria susipynusį pajamų šaltinių tinklą, kuris padidina platformos finansinį stabilumą
Išvada:
Legends of Elysium (LoE) kūria naują eru, kur žaidimai, uždarbis ir bendruomenių įsitraukimas susiduria ir tampa teigiamu finansiškai įgyvendinama patirtimi. Kruopščiai sukurtas verslo modelis ir įvairūs pajamų šaltiniai yra struktūros pamatai, kurie žada ne tik įdomią žaidimų nuotykį, bet ir pelningą įmonių žaidėjų verslą. Kaip LoE toliau vystysis ir plečiasi horizontai, jis be abejo bus inovacijų žaidimų pasaulyje žibintuvas, pranešiantis šviesią ateitį žaidėjams ir platesnei blokų grandinės žaidimų ekosistemai.