Categories
Knowledge Zone

Kortų žaidimai dviems – Legends of Elysium – žaidimų herojai

Elysiumo legendos tarp žaidimo herojų

Kaip išpažinusis žaidėjas ir tinklaraštininkas apie žaidimus, nusprendžiau išsamiai įsigilinti į nuostabų žaidimo pasaulį, žinomą kaip Elysiumo legendos (LoE), ir išanalizuoti žaidimo sudėtingumą ir niuansus, ypač sutelkti dėmesį į žaidimo herojus. Šie veikėjai žaidimo patirtį suteikia daugiau žavesio ir todėl verti išsamios jų funkcionalumo ir unikalumo nagrinėjimo.

Elysiumo legendose žaidimo žaidimui kūrimas reikalauja sukurti asmeninį herojų, kuris ne tik atstovauja žaidėjui arenos turnyrų metu, bet taip pat lemia žaidėjo unikalų žaidimo stilių. Ši tinkama vaizdinė reprezentacija įneša individualumo elementą į konkurencingą Elysiumo legendų pasaulį. Įdomu tai, kad žaidėjas gali turėti keletą herojų viename paskyroje, visi su maksimaliu 50 lygio apribojimu. Kuo aukštesnis tavo herojaus lygis, tuo daugiau gyvybių jis turi kovos lauke, ir tuo labiau tikėtina, kad tu, kaip žaidėjas, įgisima daugiau patirties ir turtų.

Dabar pažvelkime į žaidimo pradžios etapus – žaidėjams siūlomos trys rasės pasirinkimas, tarp jų žmonės, orkai ir tamsieji elfai. Visoms trim rasėms yra suteikiamos specifinės pasyviosios žaidimo įgūdžių, susijusios su skirtingų tipų kortomis. Pasyvūs gebėjimai stiprėja kartu su herojaus lygiu.

Trumpai apžvelgiant kiekvieną rasę ir jų ypatybes:
– Žemės ūkio vientisumo vienetui kovos lauke praeinant kas N-tąjį ėjimą žmonės suteikia +1/+1 bonusą.
– Orkams taip pat teikiama panaši žemės vientisumo nauda, tačiau atsitiktiniam kalno vienetui.
– Tamsieji elfai naudoja panašias naudos struktūras miško vienetui.

Šis rasėmis susijęs premijas aktyvinamas, kai žaidėjas pasiekia 6 lygį, ir jis pagreitėja, kai herojaus lygis auga.

Be to, herojus gali pasirinkti klasę iš variantų, pavyzdžiui, karys, lankininkas arba magas, kurie suteikia skirtingus ypatingus pasyvius įgūdžius, nesusijusius su vienetais. Pavyzdžiui, karys pradeda kovą su papildomomis +5 gyvybėmis, lankininkas pirmame ėjime padeda papildomos žemės, o magas pradeda su atsitiktine burtų kortele.

Vienas iš įdomesnių aspektų Elysiumo legendose yra jų integracija su nekeičiamaisiais žetonais (NFT). Pavyzdžiui, kiekvienas herojus, pasiekęs 2 lygį, gali būti perkeltas kaip NFT, kuris tampa perkamu turtu. Norėdami padidinti savo herojaus lygį, turite dalyvauti kovose ir sukaupti pakankamai patirties.

Nauji herojai visada prasideda nuo 1 lygio. Norėdami pasiekti aukštą lygį, herojams reikia vis daugiau patirties. Kaip apskaičiuojama patirtis, reikalinga kitam lygiui:
Reikalinga patirtis = Herojaus lygis * herojaus lygis + ankstesnė reikalinga patirtis.

Pavyzdys gali būti: jei turite 3 lygio herojų ir norite pereiti į 4 lygį, jums reikės 105 patirties taškų (apskaičiuota kaip 19 * 3 + 48).

Patirties taškai, kuriuos gaunate po mūšio, skiriasi priklausomai nuo rezultato, taip pat nuo jūsų herojaus lygio ir klasės. Laimėjus mūšį, gaunate bazinę 10 patirties taškų sumą, kuri yra reguliuojama pagal po kovos likusią herojaus gyvybės būklę ir vėliau padauginama iš herojaus lygio ir klasės koeficiento, dar kartą padauginama pagal taikomą patirties taškų padaugėjimą, jei taikoma.

Pavyzdžiui, jei žaidėjas su 24 lygio herojumi ir 25% patirties taškų padaugėjimu pralaimi kovos, o nugalėtojas liko su 5% gyvybių, žaidėjas įgauna 210 patirties taškų (apskaičiuota kaip 10 patirties taškų * 0,7 * 24 * 1,25). Laimėjęs 24 lygio herojus be patirties taškų padaugėjimo gautų 240 patirties taškų (apskaičiuota kaip 10 patirties taškų * 1 * 24 * 1).

Elysiumo legendų veikimas tikrai sudėtinga pramogų mechanika ir funkcijų siūlas. Tikimės, kad ši išsamioji “herojų” analizė šiek tiek paaiškins kai kurias svarbias detales ir padės jums Elysiumo kelionėje.